بازگشت به صفحه اطلاعیه ها

اطلاعیه شماره ٢ کمپین هشت مارس، سازمان علیه تبعیض

 

هشت مارس روز جهانی زن به خیابان بیایید!

هشت مارس، روز اعتراض به آپارتاید جنسی ، روز اعلام نفرت ازحکومتهاي مدافع آپارتاید جنسی

 

راهپیمایی و مارش علیه آپارتاید جنسی ،

از مرکز شهر برلین بسوی مزار رزا لوکزامبورگ

 

صدمین سالگرد هشت مارس روز جهانی زن از راه میرسد. صد سال پس از هشت مارس، موقعیت میلیونها زن در کشورهای اسلام زده همچنان شدیدا غیرانسانی است. حکومتهای اسلامی و باندهای ترور اسلامی، زنان را به موقعیت قرون وسطی برمیگردانند. سنگسار و حجاب و آپارتاید جنسی و تحمیل بی حقوقی مطلق به زنان شاخص و خصلت جنبش اسلامی است. در کشورهای اسلام زده و بویژه در ایران ما شاهد جنبش عظیم اعتراضي عليه قوانین و سنتهای اسلامی هستیم. جنبشی که علیرغم سرکوب خشن و روزمره از حرکت نایستاده است و هرروز جلوتر و جلوتر آمده است. این جنبش شایسته بیشترین حمایت و همبستگی از سراسر جهان است.

ما فعالین و دست اندرکاران جنبش برابری طلبانه زنان از کشورهای اسلامزده، به مناسبت ٨ مارس، سال ٢٠٠٨ را سال اعتراض به آپارتاید جنسی اعلام کرده ايم. از همگان دعوت میکنیم که آپارتايد جنسي و بیحقوقی تحميل شده به زنان در کشورهای اسلام زده را محکوم کنند. با اعلام همبستگی با جنبش برابری طلبانه در دفاع از حقوق انساني زنان عليه این رژیم ها برخیزند.

رژیم های آپارتاید جنسی در ایران و در سایر کشورهای اسلامزده محکومند و همانند رژیم آپارتاید نژادی در آفریقای جنوبی باید بساط خود را جمع کنند. به جنبش جهانی علیه آپارتاید جنسی بپیوندید. صدمین سالگرد هشت مارس را به روز اعلام انزجار و اعتراض عليه هرگونه نابرابری تحميل شده به زن و اعتراض به رژیم های آپارتاید جنسی تبدیل کنیم.

راهپیمایی

شروع از Berlin, Frankfurter Tor

  به طرف مزار یادبود رزا لوكزامبورگ در قبرستان Friedrichsfelde

 

زمان

 شنبه ٨ مارس ٢٠٠٨

شروع تظاهرات ساعت ١٢ ظهر

 

 

در این روز با در دست داشتن شعارهايي علیه آپارتاید جنسی، علیه حجاب و عليه دخالت قوانین اسلامی در زندگی زنان، و برای اعلام نفرت از رژیم آپارتاید جنسي به خیابان آمده و همبستگی خود با مبارزات زنان و مردم در ایران را اعلام کنيم.

 

ستاد برگزار کننده راهپیمایی هشت مارس در برلین :

محبوبه سیاهمردی ، شهناز مرتب، نازنین برومند، مینا احدی ، فرزانه درخشان

از شهرهای مختلف آلمان وسيله نقليه براي رفتن به برلین سازمان داده میشود.

 

 

علیه تبعیض " سازمان دفاع از حقوق زن "

۴ فوریه 2008

تلفن تماس:00491729716227